Puhelin:  045 110 9369

Sähköposti:ratsastuskeskusmerlitz@gmail.com

Ratsastustunnit

RATSASTUSTUNNIT

Tarjoamme ratsastustunteja kaiken tasoisille ja ikäisille ratsastajille. Tunteja järjestetään viitenä päivänä viikossa maanantaista torstaihin sekä lauantaisin. Tunnit pyörivät maanantaista torstaihin kello 16 - 20 ja lauantaisin kello 11 - 15 sekä sunnuntaisin alkaen klo 14. Lauantaisin järjestämme myös minikursseja kello 10.00 alkaen. Maanantaina tunnit pitää Elena, tiistaisin Eliisa, keskiviikkona ja torstaina Elena. Lauantain tunnit pitää Eliisa. Lauantain minikurssit pitää Elena. Sunnuntain tunnit pitää Sandra Eftekharshenas. Ryhmille voidaan räätälöidä tunteja toivomusten mukaan. Järjestämme lisäksi kursseja ja leirejä, sekä yritys- ja yksityisasiakkaille ja erityisryhmille räätälöityä ratsastustoimintaa. Kysy lisää, niin räätälöidään juuri teille sopivaa toimintaa hevosten parissa.

Ratsastuskoulumme käytössä on 16 osaavaa ja luotettavaa hevosta ja ponia, joista löytyy sopiva niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin ratsastajalle. Ratsastuskoulumme oppilaat voivat kilpailla koulumme hevosilla tallillamme järjestettävissä kisoissa.

Ratsastuskoulun tunneista voi kysyä suoraan kyseisen päivän opettajalta. Maanantain tunneista kyselyt Elenalle, tiistain ja lauantain tunneista Eliisalle. Keskiviikon ja torstain tunneista sekä lauantain minikursseista voi kysellä Elenalta. Sunnuntain tunneista Sandralta. Maastoratsastuksesta, leireistä, yritys- ja yksityisasiakkaiden tunneista sekä erityisryhmien tunneista voi kysellä Eliisalta.

Mikäli et ole vielä minkään ratsastusseuran jäsen (tai haluat vaihtaa seuraa) voit liittyä Salo Riding Club ry -ratsastusseuraan, jonka kotitallina toimimme.

Kuva: Sanna Salmi

Ratsastuskoulumme henkilökunta koostuu kokeneesta ja osaavasta tiimistä

• Eliisa Merivirta, 045 110 9369
  • Elena Merivirta, 045 123 1691

Ratsastuskoulun tunneista voi kysyä suoraan kyseisen päivän opettajalta. Maanantain tunneista kyselyt Elenalle, tiistaista ja lauantaista Eliisalle. Keskiviikon ja torstain tunneista sekä lauantain minikursseista voi kysellä Elenalta. Sunnuntain tunneista Sandralta puh. 045 802 7727. Vaelluksista, leireistä ja erityisryhmien tunneista kyselyt Eliisalle.

Puhelin:045 110 9369
Sähköposti: ratsastuskeskusmerlitz@gmail.com